Afscheid ambtsdragers en bevestiging nieuwe ambtsdragers

Ook dit jaar nemen we afscheid van ambtsdragers en worden nieuwe ambtsdragers bevestigd in hun ambt.

We nemen afscheid van:

• Ouderling-kerkrentmeesters Bert Winters Mz.
  • Ouderling-pastoraat Mariska Visscher-Schoenmaker en Han Karsten.
  • Ouderling preekvoorziening Jenny van Gijssel.
  • Jeugdouderling Judith de Boer-Faber heeft haar taken als jeugdouderling al eerder neer moeten leggen.

De volgende mensen zijn bereid gevonden om het ambt op zich te nemen:

• Adrie Masteling – ouderling-kerkrentmeester
  • Bert Winters Jzn. – ouderling-preekvoorziening
  • Harmjan Brouwer – diaken.

De volgende mensen zijn bereid gevonden om nog een jaar aan te blijven: de diakenen Robert Oort en Nico Hoekman en Anje Lalkens als ouderling-scriba.

Als er geen wettige bezwaren worden ingediend, zal het afscheid en de bevestiging van de ambtsdragers plaatsvinden zondag 29 september a.s. Ds. Johan Prosman zal deze dienst leiden.

We willen de mensen die afscheid nemen bedanken voor hun inzet in de afgelopen jaren en we zijn erg blij met de mensen die zich, samen met anderen, willen inzetten voor het werk in onze gemeente.

Namens de kerkenraad: Joke Meinen-Hoekman.