E-Meeting

THEMA: BIDDEN

Hoe moeilijk is het soms om uit je woorden te komen, zeker als je in gesprek bent met God? Eigenlijk weten wij heel goed dat je voor God altijd goed genoeg bent, en dat je bij hem mag komen zoals je bent. Bidden doe je nooit verkeerd. Maar voelen we dat ook? We gaan het in deze e-meeting hebben over bidden. Zonder stappenplannen, zonder aanwijzingen en ook vooral zonder oordeel.

Deze e-meeting is voor jong en oud. Zo blijven de kinderen in de kerk; we richten het zo in dat er voor iedereen ruimte is en we van elkaar – jong en oud – kunnen leren. De gemeenteband zorgt voor de muzikale begeleiding. Een uitnodiging voor iedereen: kom, zing en praat mee!

We hopen jou te ontmoeten in de Gereformeerde Kerk – Dorpstraat 7 in Nijeveen! We beginnen om 10 uur met de dienst, maar voor die tijd is er al tijd voor een bakje koffie of thee.

Kijk- en luister hier mee! >>>