Eenzaamheid

Het gaat goed! In de afgelopen periode hebben mensen elkaar kunnen vinden om even bij elkaar een kop koffie/thee te drinken, te fietsen, elkaar te ontmoeten. Via De Molen is er een aantal mensen geweest dat contact met ons heeft gezocht en waar we contacten bij elkaar konden brengen. Fijn om te zien dat al een grote groep mensen zich heeft opgeven om hier hun steentje aan bij te dragen.

Misschien heeft u na de zomer ook zoiets van, nu wil ik ook wel graag dat er eens iemand bij mij komt, of een spelletje doen met anderen lijkt mij erg leuk. Of samen koken zou wel iets voor mij zijn…… Het kan van alles zijn. Voel u/je vrij om DIT FORMULIER in te vullen en bij Jennet of bij de kerk in de brievenbus te stoppen, dan wordt er zeker iets mee gedaan.

Ontmoeting
26 september vanaf 19.30 uur willen we een vervolg geven aan het bij elkaar komen in de Gereformeerde kerk. Gewoon, elkaar ontmoeten, een gesprek, een kop koffie/thee. We zijn geen groepje wat is samengesteld uit een aantal mensen. Juist zijn we bij elkaar gekomen omdat we elkaar willen zien, met iemand mee willen doen, jij kan dat zijn.

Spelletjesmiddag
21 oktober 16.00-18.00 organiseren we een spelletjesmiddag in de Gereformeerde kerk. Hier geldt ook, je bent van harte welkom! We maken er samen een ontspannen leuke middag van. U/Jij bent van harte welkom. Wilt u, wil jij verdere informatie, zie onderstaand telefoonnummer.

Alleen samen kunnen we eenzaamheid doorbreken.
Fenneke Wiepkema, Jennet van Dijk, Anja Winters, Anneminke Drost

Contact via: Jennet van Dijk, Karspelstraat 30  of een berichtje sturen via app 06-47240342

FORMULIER DOWNLOADEN