Evenementgegevens

Op 17 maart presenteert Dorp & Kerk:
โ€˜๐‡๐ž๐ญ ๐ฅ๐ž๐ฏ๐ž๐ง ๐ข๐ฌ ๐ž๐ž๐ง ๐ฉ๐ž๐ฎ๐ฅ๐ž๐ง๐ฌ๐œ๐ก๐ข๐ฅโ€™
แด‡แด‡ษด แด€แด แดษดแด… แดแด‡แด› สœแดœแดแดส€ แด‡ษด ษชษดสœแดแดœแด…!

• ย 20.15 uur
  • ย Dorpshuis de Schalle

Er komt van alles op ons af, en er wordt heel veel van ons gevraagd. Hoe gaan we daar mee om? Misschien kijken we nostalgisch terug op het houvast van vroeger, toen alles nog overzichtelijk was en de scheidingslijnen duidelijk waren. ๐Ÿ‘‰ Maar ook de kerk en het geloof zijn niet meer wat het was. We moeten het zelf doen, maar hoe?

Met een inleidende bijdrage van Lucina Bolding, op haar geheel eigen wijze, en daarna de ontmoeting met elkaar om er eens bij stil te staan: ๐ŸŒฑ het peultje is geplant of gepland, maar hoe ga je met het ongedierte om?

๐˜‹๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฑ & ๐˜’๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฌ ๐˜ช๐˜ด ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ข๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฌ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ต๐˜ถ๐˜ด๐˜ด๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ข๐˜ค๐˜ต๐˜ช๐˜ท๐˜ช๐˜ต๐˜ฆ๐˜ช๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ค๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ด๐˜ด๐˜ช๐˜ฆ ๐˜ท๐˜ข๐˜ฏ ๐˜‹๐˜ฆ ๐˜š๐˜ค๐˜ฉ๐˜ข๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜’๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฌ๐˜ค๐˜ข๐˜งรฉ ๐˜‹๐˜ฆ ๐˜–๐˜ฏ๐˜ต๐˜ฎ๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ.

• De toegang is gratis. Vrije bijdrage is fijn.
  • De koffie, thee, etc. zijn voor eigen rekening.