Evenementgegevens

Kinderprogramma in de Gereformeerde Kerk
Oppasdienst in de Gereformeerde Kerk
Collecte: 1. — 2. —

Dat Wakker Nijeveen ook vaardig is in het houden van een preek, hebben we ervaren tijdens de laatste oliebollenconference! Daarom hebben de kerken van Nijeveen/Kolderveen hen uitgenodigd om in de tentdienst hun verhaal te komen doen. Een deel van Wakker Nijeveen gaat vertellen wat de gedachten en ideeën zijn bij het thema ‘Nog lang niet klaar’. Ben je ook zo benieuwd?

Ook mogen we gaan luisteren naar Vocal@Motion. Dit koor bestaat uit een enthousiaste groep zangers en zangeressen uit een brede regio rondom Steenwijk. Ze zingen voornamelijk musical- en popsongs en hebben een aantal mooie liederen uitgezocht die passend zijn bij het thema van de dienst. De muzikale leiding is in handen van Barbera Lok en René Kolsters uit Nijeveen begeleidt het koor op piano.

René Kolsters begeleidt ook de samenzang deze ochtend. Vanaf 10 uur ben je welkom voor een kopje koffie of thee en we beginnen om 10.30 uur. De dienst wordt samen met de kinderen (die een eigen programma hebben) afgesloten. Goed om te weten! Er is kinderoppas in de gereformeerde kerk.

Ook na de dienst is er tijd voor een kopje koffie/thee en iets lekkers. Graag tot dan!

Met een hartelijke groet,
De tentdienstcommissie