FAQ items aan het laden...

Evenementgegevens

Feest in de bijbel, alles op z’n kop!

Feest in Nijeveen. Feest in de tent; ook op zondagochtend! Vanaf 10.00 uur ben je welkom voor een kopje koffie of thee in de tent. Om 10.30 uur begint de traditionele tentdienst, georganiseerd vanuit de kerken.

Thema: Feest in de bijbel, alles op z’n kop! In de bijbel staan mooie verhalen over feesten. Bijvoorbeeld over de bruiloft te Kana waar Jezus water in wijn veranderde. Of het verhaal van de Koninklijke bruiloft waar iedereen welkom was. Tijdens de dienst staan we stil bij het verhaal van Zacheus. De mensen mochten de tollenaar niet, maar Jezus koos ervoor om bij hem te zijn. Jezus zette de boel dus behoorlijk op z’n kop en leert ons dat de dingen soms anders zijn als we denken. Inspirerend!

De kinderen hebben een eigen programma rondom het thema en starten in de gereformeerde kerk. Later in de dienst komen ze naar de tent. Ook de kinderoppas is in de gereformeerde kerk.

Gospelkoor Joyful Sound zal de samenzang begeleiden en voor ons zingen. Het koor wil vanuit een gezamenlijke passie het geloof zingend beleven. Ze vertalen de kracht van hun geloof in gevoelige nummers met diepgang en een andere keer weer in krachtige (black) gospels waarbij de energie er vanaf spat. “We prijzen en aanbidden onze God en doen dit met veel plezier.”

Een moment van samenkomst en bezinning in deze feestelijke week. Lechaim (op het leven!) en graag tot ziens in de tentdienst.

2024-06-08T09:05:11+00:0027 mei, 2022|
Ga naar de bovenkant