NETFLIX avond ‘The boy who harnessed the wind’
woensdag 21 april – 20.30 uur

We gaan nog een keer een avondje film bespreken met het Kerkcafé De Ontmoeting. Let op: er is geen vaste groep. Iedereen is welkom om mee te doen en aan te sluiten voor een bepaald programma of avond. In alle vrijheid dus!

We hebben gekozen voor ‘The boy who harnessed the wind’. Het verhaal speelt in Malawi in Afrika waar in een dorp door een verschrikkelijke droogte het land en de inwoners verkommeren. Een jongen van 14 jaar wil een oplossing bieden. Maar dat gaat niet vanzelf. Een prachtige film over doorzettingsvermogen.

Programma
De film kun je dus voor de bijeenkomst op eigen gelegenheid bekijken. De bespreking is van 20.30 – 21.30 uur.

Aanmelden
Wie mee wil doen via zoom kan zich aanmelden bij René of Geertje. Je ontvangt dan de uitnodiging om online mee te doen.

• deboery@kpnmail.nl
  • kokhal@xs4all.nl

LINK NAAR DE ONLINE BESPREKING VOLGT  >>>

Kerkcafé – De Ontmoeting
Ook een onderwerp aandragen voor het Kerkcafé – De Ontmoeting? Of wil je op de hoogte blijven? Meld je dan aan bij één van ons:

• Geertje de Boer, deboery@kpnmail.nl,
  • Barbera Kroes, barberakroes@gmail.com
  • Tineke Knorren, tineke.knorren@gmail.com
  • Klaas Neutel, klaas@famneutel.nl
  • René Kok, kokhal@xs4all.nl

Nieuwsgierig naar de film? Neem alvast een kijkje!