Uitnodiging Kerkcafé ‘De Ontmoeting’ – Kaars maken met lezing

Donderdag 30 november – 19.30 uur
Plaats: een van de zalen van de Gereformeerde kerk
Eigen bijdrage: € 12,50 – inclusief materiaal – koffie/thee met lekkers
Minimale deelname: 20 personen – maximaal: 40 personen

Wil je alvast een creatief cadeau in huis voor de komende Sinterklaas en Kersttijd? Kom dan naar deze workshop, waar je zelf een kaars maakt, en daarna verpakt als cadeau mee naar huis neemt! De workshop wordt verzorgd door kaarsenrecycling ‘Het tweede lichtje’ uit Weerwille.
Er is keuze uit een aantal mallen, waarbij geldt dat niet elke mal voor iedereen beschikbaar is.

Tijdens de droogtijd van de kaars wordt er een lezing gegeven over de achtergronden van kaarsenrecycling en kaarsen maken. Er wordt een verkooptafel opgebouwd in de sfeer van het seizoen. De deelnemers kunnen leuke ideeën op doen en/of cadeaus aanschaffen.

De eigen bijdrage is € 12,50 inclusief alle materialen, koffie/thee met iets lekkers erbij. Je hoeft alleen jezelf en een goed humeur mee te nemen!
Heb je nog oud kaarsvet staan, dan kun je dat deze avond inleveren.

Doe je mee? Geef je dan op voor 25 november door een mail te sturen naar: Geertje de Boer – deboery@kpnmail.nl. Na aanmelding ontvang je een bevestiging. Tot ziens!