Kijk- en luisterdiensten

Na overleg hebben de drie kerkenraden van Nijeveen, Havelte, Wanneperveen en Kolderveen-Dinxterveen besloten om de kerkdiensten op de komende zondagen niet door te laten gaan. Het besluit is genomen nadat de overheid en het RIVM de regels hebben aangescherpt voor religieuze bijeenkomsten. De leiding van de landelijke kerk adviseert de plaatselijke gemeenten dringend om deze regels te volgen. Deze regels zijn bedoeld om verspreiding en besmetting met het Coronavirus waar mogelijk een halt toe te roepen.

Onze drie kerkenraden zijn van mening dat we verstandig met de situatie om moeten gaan en moeten vermijden dat onze kerkdiensten een bron van verspreiding van het virus zouden worden.

Kijk- en luisterdiensten
Daarom worden er ‘Kijk- en luisterdiensten’ georganiseerd. Dat wil zeggen dat een voorganger een dienst verzorgt in de Gereformeerde Kerk die via kerkradio LIVE wordt uitgezonden. Deze diensten kunnen niet worden bezocht. Op deze manier kunnen we als christenen, zij het op afstand, toch samen het geloof beleven.

NIEUW! Kijk LIVE mee.
Leuk om te weten! Afgelopen weken is er hard gewerkt om de camera’s in de kerk gereed te maken. Dat betekent dat er vanaf nu ook LIVE beeld wordt uitgezonden via de kerkomroep. Neem vooral een kijkje. Doen!

Kijk en luister hier mee!