Nacht van Gebed in Meppel-Nijeveen
Bid en zing vrijdagavond 31 mei mee voor vervolgde christenen

“Onze gebeden kunnen komen waar wij niet kunnen komen. Wanneer we bidden zijn er geen grenzen, geen gevangenismuren en geen gesloten deuren” – Anne van der Bijl

Wereldwijd worden miljoenen christenen vervolgd omdat ze geloven in de Here Jezus. Zij vragen keer op keer om ons gebed. En wat een kracht heeft gebed! Zoals bovenstaande quote zegt, geloven we dat bidden verschil maakt voor onze vervolgde broers en zussen. Daarom houdt Open Doors jaarlijks een Nacht van Gebed op diverse locaties in Nederland.

Doe mee met de Nacht van Gebed voor de vervolgde kerk van vrijdag 31 mei op zaterdag 1 juni in de Gereformeerde Kerk aan de Dorpsstraat 7 te Nijeveen.

Missie in Meppel werkt hierin samen met de drie gezamenlijke kerken in Nijeveen.

• De nacht begint om 20.00 uur en duurt tot 00.00 uur.
  • Vanaf 20:00 uur is er ontvangst met koffie en thee.
  • De gebedszangdienst begint om 20:30 uur en zal ruim een uur duren.

Samenzang o.l.v. een bandsetting met gitaar, piano en zang, video’s met verhalen uit onder meer India, Nigeria en Colombia en aansluitend gebeden vanaf het podium en een kort woord door voorganger Johan Prosman vormen samen het programma.

Aansluitend is er rond 21:45 uur pauze en inloop voor het volgende blok waarin een tweede bandsetting de samenzang begeleidt en er nog andere video’s van andere landen worden getoond en er opnieuw gebeden wordt aan de hand van het gebedsboekje.

Je kunt ervoor kiezen om een deel van de nacht mee te bidden. Dit kan in de bij jou passende vorm waar jij je prettig bij voelt of gewend bent; in stilte, hardop, zingend, in groepjes.

Neem voor vragen contact op met: Anje Lalkens, Arianne Lagerburg, Josephine Dirkzwager