Nieuw: gespreksgroep voor twintigers en dertigers

Onderwerp: Hoe vind ik de connectie met God en zijn kerk?

Iedere gelovige herkent dit gevoel waarschijnlijk wel; door de drukte van het leven, verlies je soms de connectie met God. Het kan heel moeilijk zijn die terug te vinden en te herstellen, want waar begin je? Het simpele antwoord zou zijn; ga bidden en Bijbellezen! Maar de vraag is; hoe begin je, hoe pas je het in in je dagelijks leven en hoe houd je vol? Hierover – en over onderwerpen waaraan behoefte blijkt te zijn – gaan we in gesprek.

De eerste avond vindt plaats op 16 oktober. Kun je dan niet? Geen probleem. Sluit gerust later aan! Ook mensen die geen lid zijn van onze kerken, maar wel met vragen lopen op dit gebied, zijn  van harte welkom om aan te sluiten.

Als je nieuwsgierig bent of wilt laten weten dat je graag wilt deelnemen, neem dan even contact op met ds. Johan Prosman (06-12711603 of jprosman@gmail.com) of Anje Lalkens (06-12529230 of anje_lalkens@hotmail.com).