E-meeting commissie zoekt versterking

Ken jij de E-meetings al? Of wil je ook wel eens een bijdrage leveren aan deze bijzondere en leuke diensten? Aarzel dan niet en stuur even een mailtje!

Wat is eigenlijk een E-meeting?
Zeven keer per jaar wordt er een E-meeting georganiseerd namens de gezamenlijke kerken. Drie keer per jaar is er een predikant bij de dienst betrokken. De andere diensten worden door de E-meeting groep voorbereid. Een ontmoeting wordt meestal door drie of vier mensen voorbereid in wisselende samenstelling. Dit zorgt voor steeds nieuwe ideeën en dynamiek. We houden altijd rekening met wat iemand graag wil doen en waar iemand goed in is.

Bijvoorbeeld:

• ideeën bedenken of juist meehelpen in de uitvoering
  • iets voorlezen of doen voorin de kerk of liever op de achtergrond of in de catering
  • praktisch bezig zijn, meer inhoudelijk of muziek uitzoeken

Op dit moment is de vaste kern van de E-meeting groep vier keer per jaar aan de beurt op te helpen bij een dienst. Als we de groep kunnen uitbreiden, is dat minder vaak. Ook zijn er aantal mensen die één keer per jaar meehelpen met een E-meeting of die we kunnen vragen als we praktische hulp nodig hebben. Er is van alles mogelijk!

We horen het graag als je eenmalig, één of enkele keren per jaar mee wilt draaien. Als je eerst nog vragen hebt, kun je één van ons benaderen en uiteraard staan we ook altijd open voor leuke ideeën voor een E-meeting. We horen graag van je!

Anneminke Drost (klaasanneminke@hotmail.com)
Geertje de Boer (deboery@kpnmail.nl)
Heleen Hoekman (heleenmasteling@gmail.com)
Inge Westenbrink (i.westenbrink@outlook.com)