.

Oproep van de zendingscommissie

Het afgelopen jaar is ook voor de zendingsgroep een ander jaar dan anders. We hebben veel kunnen sparen maar niet echt de mogelijkheid gehad om als zendingscommissie bij elkaar te komen om te bespreken welke goede doelen we met geld gaan ondersteunen. Naast onze jaarlijkse bijdrage aan het gezamenlijke project van de 3 kerken hebben we een mooi bedrag gegeven aan Kerk in Actie voor het project: De kerk als plek voor hoop en herstel in Syriƫ.

Daarnaast leek het ons ook fijn om jullie als gemeenteleden er bij te betrekken. Juist nu, nu we als gemeente elkaar minder zien. Mocht u dus zendingsprojecten weten waarbij u persoonlijk betrokken bent, laat het ons dan weten. We gaan dan in overleg kijken wat we als zendingscommissie daarvoor kunnen betekenen. U kunt dit laten weten aan Jannette Klok (h.klok10@kpnplanet.nl) of Ritza Kroeze (ritza_rolf@hotmail.com)