.

Aandragen namen predikant

Bericht van de kerkenraden HGKD en GKN.

De beroepingscommissie voor een nieuwe predikant voor HGKD en GKN is inmiddels een aantal keer bij elkaar gekomen. Op dit moment wordt de fase ‘werving van kandidaten’ gestart.

Als kerkraden verzoeken wij u van harte om namen van, door u geschikt geachte, predikanten bij ons de beroepingscommissie aan te leveren. Mede door deze lijst kunnen zij als commissie het beroepingswerk voortzetten en inzicht krijgen in de namen van predikanten die mogelijk passend zijn bij onze gemeentes.

In uw bericht verzoeken wij u om de volgende gegevens op te nemen:

• Naam van de predikant
  • Standplaats van de predikant
  • Korte motivatie waarom u deze geschikt acht voor onze gemeentes
  • Uw eigen naam (niet verplicht)

Dit bericht kunt u mailen naar: beroepingscommissienijeveen@outlook.com

Indien u niet beschikt over een e-mailadres, dan kunt u de naam en motivatie inleveren bij Anouk Hoekman, Bramenweg 17, 7948 LM Nijeveen of Irna Oosterhuis, Kolderveense Bovenboer 31, 7948 LT Nijeveen. Graag in een gesloten envelop. In verband met de voortgang van het proces willen wij u vragen om uiterlijk vrijdag 9 oktober a.s. deze naam/namen bij ons aan te leveren.

>> Profielschets voor een nieuwe predikant

>> VACATURE voor een nieuwe predikant

Namens de beroepingscommissie van de HGKD en GKN,
Anouk Hoekman (waarnemend secretaris)