Evenementgegevens

Welkom! Startdienst

Zondag 17 september organiseren wij de startdienst. ‘Het startmoment voor het nieuwe kerkelijke jaar na de zomerperiode. Het thema van de dienst is ‘Ga je mee?’ Dit sluit aan bij het landelijke thema. Loop, eet en vier je mee?

Ochtendwandeling
We starten, voor wie dat wil met een ochtendwandeling, onder leiding van enkele bekende dorpsgenoten, die je in een wandeling van een half uurtje meenemen langs de mooie plekjes van het dorp. Onderweg is er natuurlijk tijd voor een mooi gesprek. We verzamelen om 9.00 uur bij de kerk en vertrekken om 9.15 uur.

Ontbijten in de kerk
Om 10.00 uur start de ochtenddienst met een ontbijt in de kerk, dat geheel wordt verzorgd door de commissie met producten van verschillende voedselproducenten uit het dorp.

Interactieve dienst
Na het ontbijt gaan we verder met een interactieve dienst met veel zang, muziek en een kennisquiz. Deze quiz kan je alleen doen, maar ook in tweetallen of een groepje. Opgeven van te voren is niet nodig, maar uiteraard hopen we u en jullie allemaal te kunnen begroeten.

Startdienstcommissie
Johan Prosman, Anneke Hertong, Roel Haaze, Aaltje Compagner, Jennet van Dijk en Irna Oosterhuis

>>> Kijk- en luister hier mee!

2023-09-17 startdienst Nijeveen HG & GK - Kolderveen HG